makeamense/turkiet

 Jag vet, jag är så dålig! Men det är omöjligt att blogga från mobilen och jag använder praktiskt taget aldrig dator längre... Dessutom är jag inte riktigt så sugen på att skriva längre. Vill mest lägga upp olika bilder och gifar, vilket tumblr är perfekt för.
Jag vet inte om jag kommer bli sugen på att skriva igen, men jag kan iallafall försöka lägga in nån bild då och då. Annars så finnes jag på: allyuhneed.tumblr.com

Nu är det ungefär 19 timmar sedan jag och Saron kom hem från Turkiet.
Det var verkligen ett underbart ställe, förutom att man som tjej verkligen inte borde gå på nattklubb utan bodyguard, typ. Om det inte vore för att jag hade granny panties så hade jag fått upp cirka 10 olika personers händer och fingrar där de inte är välkomna, if you know what I mean...(!!!) Så äckligt! Första gången jag märkte något var det någon som stoppade in handen under min klänning in mellan mina skinkor. JAg skrek till och hoppade nästan upp i Sarons famn. Det var ingen som brydde sig om att jag var där med honom. Flera gånger kände jag fingrar på ställen som solen inte når. USCH. Det var cirka fem killar på varje tjej i klubben, en stod bakom och juckade, någon stod och slickade på tjejens axel, en annan försökte kyssa henne... Det var verkligen sjukt!
Men resten var så underbart! Solen, vattnet, shoppingen, alla aktiviteter man kunde göra... woooo! Jag lägger upp lite bilder:






orkar inte lägga upp fler, datorn är skitlångsam :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0