uppenbarelse

Jag satt och åkte buss, tänkte på inget speciellt när jag helt plötsligt insåg hur onödigt det är att jag sänker mitt eget värde varje gång jag går upp ett kilo, för varje skinnfettflärp som dyker upp på min mage.. Varför ska jag bli ledsen om nån påpekar att jag har gått upp i vikt? Det är ju sant. Jag behöver inte dra skämt om min kropp. Jag ser kanske inte ut som jag önskar, men vad är det för fel med dubbelhaka o bilringar? Egentligen? Det är ju så vissa ser ut. Jag borde embrace it. Och acceptera mig. Så länge jag inte får sjukdomar eller ont i kroppen så är det inget fel med att vara tjock. Och ingen ska säga till mig att jag ska gå ner i vikt för att passa in i deras syn på skönhet.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Du har så rätt Bella! Du är sjukt fin som du är :*

2011-10-08 @ 10:55:54
URL: http://milkandhoney.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0