vaken

Hon (som alla mina inlägg handlar om) är så himla vaken nu förtiden. Folk sa till mig att hon skulle sova hela första tiden så att jag skulle ha mycket tid för mig själv och tid till att göra allt det där man annars inte hinnr som att sträckläsa och fålla upp gardiner och baka och laga mat med mera.
Men icke sa nicke. Hon vägrar sova på dagtid. OM hon somnar så sover hon högst en halvtimme. Hon tvingar sig själv att vara vaken som om att hon är rädd för att missa något.
Inte ok, små flickor som hon bör sova även på dagen. Barnmorskan sa att bebisar i hennes ålder sover 16-20 timmar om dygnet. HAHAHAHA skojjar hon eller?
Sicken himla tur att hon sover på nätterna i varje fall.

Kommentarer
Postat av: moe

Näe, tänk inte så! Du ger mig ångest! Jag känner att jag borde skaffa familj och flytta hem och ta tag i mitt liv osv... Resa kan du göra sen, det går med barn med! :)

2011-05-26 @ 19:45:59
URL: http://moamedm.blogg.se/malta
Postat av: barbamormor

Mmmmmmmmmmmmm......... Såååååååååååå fiiiiiiiiiiinnnnnnnn..........

2011-05-26 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0