superfarsan

Min David är skitbra. Tycker jag i varje fall.

Fast jag är så himla avundsjuk på honom. Som igår tex, jag hade inte ens lyckats komma ut ur lägenheten då han kom hem från jobbet vid 18 tiden, och så börjar han fylla i kalendern med MASSA aktiviteter han har inbokat.
Han säger att det är bra om vi hittar på saker var och en för sig, och det håller jag absolut med om.
Problemet är dock att det bara är han som kan det.
Jag känner mig för tillfället väääldigt begränsad och instängd nämligen. Jag kan ju inte lämna lilla Lily för att dra iväg på en weekend med en vän. Men det kan ju David och det är precis vad han kommer att göra också. Usch vad avis jag är.
Måste dock förklara att jag BARA är avundsjuk inte missunnsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0