hualigen

Fy va det var synd om mig igår.
40 graders feber och så himla ont i bröstet så jag trodde att jag skulle dö. Jag vill aldrig mer ha mjölkstockning, det är något som är säkert.
På grund av febern kunde jag inte njuta av det vackra vädret heller, utan gick med långbyxor och jacka men frös ändå, medans resten av befolkningen njöt i shorts och tisha. så himla orättvist.
Idag är febern dock under kontroll, den stiger ibland till 37,5 vilket är en grad mer än min normala temp men det kan jag stå ut med.
Jag är barnfri för tillfället, svärmor (dvs Lilys farmor) har tagit tösen på promenad för att avlasta mig en stund. Jag sa att jag skulle passa på att sova men istället har jag fixat och donat med massa annat. Sova får jag väl göra nån annan dag.

nu är det inte långt kvar tills Johanna L och Didde kommer. På fredag på fredag på freeeedaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0