finbesök

Söta Johanna F kom på besök idag, mycket trevligt. Dock har jag börjat förstå att jag inte längre är orsaken till att folk kommer och hälsar på. Någon annan drar visst till sig ALL uppmärksamhet. Men det är helt ok, faktiskt.
Johanna hade med sig nått så underbart som två par skor, men inte var dom till mig heller. suck. 
Lily visade sin uppskattning genom att spy lite på dom. Otacksamt om ni frågar mig men jag tror inte att hon menade illa. Att spy på något betyder nog på "bebisspråk" att man tycker om det, med tanke på hur mycket spyor jag och D har fått på oss, och jag menar oss måste hon ju tycka om lite i alla fall. Fast ibland blir jag rädd att hon ska förknippa mig med onda ting, hon ser mig när jag försöker trösta henne då hon har ont i magen och hon fattar inte att jag vill vara snäll. Och hon ser mig när hon tror att hon ska dö av hunger innan jag hinner trycka in tutten i munnen på henne. Och när hon ammas blunda hon nästan jämt. Åhh nej nu får jag ångest, hon kanske inte alls gillar mig. Men JAG ÄLSKAR HENNE!
Nu hamnade jag visst på ett sidospår, så nog om min ångest och åter till Johannas gulligullpresenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0