åhh vilken pissig dag

verkligen min sämsta dag på väldigt länge.
Jag somna klockan tolv igår, och Lily ville vakna 2.30 so jag skrev innan. Och sen ville hon visst inte sova mer, inte skrika eller så det började hon med senare vid 9 tiden tror jag då hon insåg att hon var trött. Men inte 17 ville hon sova för det. Nej hon gjorde så här istället.
sen efter ett långt tag så lyckades jag komma ut ur lägenheten och iväg till stadsparken för att träffa några andra mammor, dock blev det inte långvarit eftrsom tösen va så sjukt envis "jag vägrar sova, mamma" så sa hon säkert på bebisspråk.
Så jag fick vandra hem igen med min skrikandes lilla bebis.
Men nu så slog jag på stort och satte på mig bärselen och satte henne i den och gick upp och ner i trapphuset och lite i källarkorridoren och femhundra varv i lägenhet så nu ser hon ut så här:
JAG VANN. Skam den som ger sig.

Kommentarer
Postat av: Sötsomfan

Vad mkt hår hon har. Kan hon ha ärvt det från D mån tro :-)

2011-05-10 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0