Vi drar till Malmö

I hlegen åkte jag till malmö. Det var inte som jag hade tänkt mig, men ändå hlet OK. I fredags vid 14 åkte vi till Albins skola och brände roadtrip-cd. Sedan åkte vi till Ullared. (yeeeeeeeeeeaaaaaaaah)


Jag köpte bland annat ett våffeljrän och en grej som gör vågor i håret. Underbart. Vi kom fram till Malmö vid kl 20 tror jag..
På lördagen var det jättefint väder så jag gick ut och tog en promenad in the huuud och köpte glass. It was nice.

På kvällen var det ett evenemang, fest/middag. Maten var god, men jag var jättetrött såj ag åkte hem vid 23 och somna frmaför tv:n vid midnatt. På söndagen åt vi rester från gårkvällen till frukost, sedan åkte vi till elgiganten för att köpa en kamera som hade specialpris under dagen. Tyvärr hade den tagit slut så vi åkte och köpte sushi som vi åt i bilen på vägen tillbaka till GBG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0