onsdag och torsdag

Igår så tog jag bussen ut till boländerna och köpte rullgardinen som vi verkligen behöver. Och idag ska jag försöka sätta upp den. Får se hur det går, blod, svett och tårar antagligen eftersom min hjärna mest består av gröt.

Imorse målade jag andra lagret på våra sängbord. Blev lite geggigt och inte så snyggt som jag hade önskat. Men istället för att bryta ihop sa jag shit the same.
Phu det var starkt gjort av mig att hålla panikattacken borta. Dom är ju vita i varje fall.
När jag skulle stänga locket på färgburken lyckades jag skada lillfingret på den trubbigga kanten.Hur??? ingen aning! men det gjorde ont och det fläktes upp ca en halv centimeter skin. Blä.

Elvis kom förbi igår för att tona håret.
Sen blev det pannkakor så det spruta ur öronen.
Mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sötsomfan

Jag kan inte sluta fundera på den där duschmunstycket ni har som ser ut att komma från 60 talet. Hur tvättar man underlivet med den? Ställer man sig på alla fyra för att komma åt daimkrysset tex? Bakhygien är A och O för mig. Det borde finnas butwipes för varma sommardagar i en buss utan AC tycker jag. Bläh

2011-03-24 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0