jobbstress


Titta så söta vi är! Synd att jag hinner träffas oftare. Jag hinner inte träffa någon nästan.. Förutom de jag jobbar med då och de som kan ses de två timmarna jag är ledig mitt på dagen. Har skitdåligt samvete för jag itne har hälsat på Fräs, Penis och Svenne sedan.. I julas? Eller början av Januari kanske.. Jag har ingen aning, men jag känner samvetet trycka i magen.
Jag tänker hela tiden att detta är sista veckan jag jobbar så mycket, men veckan efter jobbar jag lika mycket igen. Det är inte konstigt att jag nickade till framför ratten i lördags. Kanske var det min kropp som försökte säga till mig att pausa lite. Så jag sjukanmölde mig.
Denna veckan har jag bara jobbat 30 timmar sedan i onsdags. Så skönt att vara ledig fyra dagar denna veckan, men jag känner mig då stressad för att jag itne jobbar istället.
Nästa vecka har jag ungefär 60 timmar, så jag har ju börjat dra ner på tiderna och det är bara en dag jag jobbar dubbelpass (5.30-01.43). Får se om det blir lagom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0