en salig blandning

Hitta massa gamla CDs igår när jag städade och gick igenom dom nu på morgonen och tänkte dela med mig lite av dåtiden:

Denna gillar jag mest för färgerna:
BIG failure (hon är lyckligt omedveten om att jag lyckats avslöja henne):
Världens underbaraste Lisen, oj vd jag saknar henne:
I Mölndal får man ALDRIG vara ifred
Hur man ser ut som en BigBrotherBimbo. Gör som mig, spakla på dig ett förskräckligt lager smink and Strike a pose! Det ser By the way ut som om jag har världens största huvud och sjuka attitydproblem:
Och...HAHAHA sorry syster:
Dessa bilder är sjukt roliga. Vi leker fotomodeller som ni säkert ser. Jag har dock inte läggningen, satan va pinsamt:
Söta, gulliga, kan dock inte stava till hennes namn, men det kanske Bella kan hjälpa till med:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0