det är konstigt hur man roar sig.

Går ju hemma hela dagarna och istället för att hitta på massa roliga saker så sysselsätter jag mig med att städa, diska, tvätta och STRYKA!!!! Japp jag skrev stryka. Jag har inte strukit sedan jag jobbade på hotellet och jag var tvungen att stryka min uniform.
I morse så tvättade jag de stora sakerna i tvättstugan och då tänkte jag att jag skulle ge mig på mangeln för at få extra fina örngott.
Men efter att jag läst instruktionerna och startat mangeln insåg jag att det kommer sluta i katastrof och jag kommer bli skadeståndsskyldig. Och det vill jag ju inte. Så jag stängde av den och nu så ska jag stryka istället. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0