Dagen till ära

Mamma var så snäll och ringde mig imorse då hon var på centralen och dom spelade Irländsk musik. I like a lot.
Dagen till ära bär jag ett par av mina St Paddys-örhängen:
Jag funderar på att sätta på mig mina urtjusiga lösnaglar.
Men. vad är det jag ser? det är ju en fyrklöver?
Det är ju förbaskat sämst att jag inte får dricka någon Guinness idag. Åhh jag blir faktiskt ledsen i ögat av bara tanken. Men det är värt det.

D går upp klockan 6.30 och jag gör honom alltid sällskap vid frukostbordet, vilket resulterar i att jag är pigg vid 7.15 då han lämnar hemmet.
Idag gick jag och simmade vid 8 istället för att lägga mig och läsa.
Gud så underbart skönt det var. Nästan tomt i bassängen och jag simmade 1 km. Sen gick jag upp till relaxen och bada lite bubbelpool (fick bubbelkoppen helt för mig själv).
Superstart på morgonen. Nu ska jag ner på stan och luncha med Ann-Charlotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0