bittertwitter

Undrar om det finns en möjlighet till att få en inomhuslyftkran?
Jag skulle verkligen behöva en nu. Hade jag haft en kanske jag hade sluppit bli en bitterfitta varje gång jag försöker vända mig i sängen. pust och stön.
Och en inflamation i höger häl har jag också fått så jag måste gå på tå med den foten, vilket resulterar i att jag belastar den andra stackars foten en massa så jag kommer säkert få ont i den också. Och mina favvoskor har gått sönder på nått väldigt konstigt sätt, så dom måste jag slänga. Och jag börjar verkligen tröttna på att gå hemma nu. Och på att INGENTING HÄNDER!!!!!
Phu, det var skönt att få klaga lite. Nu ska jag vattna blommor och måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0