24? 19?

Tack och bock. Ser jag ut som en 19åring? Ser David ut som en 24åring? Haha som sagt tack och bock, lite boost för självförtroendet är aldrig fel.
Åldersnojan är som bortblåst. (for now).
I och för sig; En gång då jag, mamma, moster och kusin Marianne var på kryssning skulle jag och Marianne bada (och barn var billigare än vuxna och gränsen gick vid 15 års ålder).
Jag var vid denna tidpunkt 19 år kanske (?) och Marianne 12 år (har jag räknat rätt då?) i vilket fall som helst så var ju jag redan då "vuxen" men när vi gick fram till kasan för att betala började expediten plocka pengarna ur handen på mig som om jag var okapapel till att räkna och betala själv, SAMT att han tog betalt för två BARN.
Mamma och moster fick sig ett gått skratt. Dessutom var det en liten pojke på ca 13-14 år som försökte ragga (om man nu kan det i den åldern) på mig på discot senare på kvällen. Det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0