nattinatt

Klockan är 0345. Jag sitter på jobbet och försöker fördriva tiden.. Klockan 0604 går tåget mot Uppsala. Ska hälsa på Pizkan och my love Lilish.
Im so bored alltså.. GUUUD. Har haft en sån pissdag idag(igår.. :P )
Jag skulle köpa en present till Saron över internet och förskottsbetalade för ett tag sedan. Den har fortfaranade inte kommit så jag började ana oråd. Och när jag kollade internet verkade det som mina farhågor är sanna :( 2500 kr psch- borta! JAg har även tappat bort min tågvärdskassa och måste jag enligt min chef betala för den plus att när jag var på väg till jobbet såg jag en fågelunge som sprang omkring och jag hade inte tid att leta efter dens bo (som den måste ha ramltat ur) så den kommer säkert dö. Sedan när jag satt på spårvagnen såg jag två fåglar flyga in framför spårvagnen från vänster, men bara en kom ut från höger så den andre dog säkert också.. Så deppig dag.
Nu har jag ändåhaft en skitrolig kväll/natt på jobbet och är inne på min sjätte kopp med te, så jag börjar känna mig lite bättre.
Jag ser verkligen fram mot att träffa Lily igen. Alla bilder på hennes dör jag av för hon är så guuuuullig! Jag älskar den på henne i  spannen. Eller den när hon ler och sover samtidigt. Snuttimuschmusch! Ock självklart min Pixie också.
Lite flumflum, nu kom det folk så jag slipper vaara uttråkad. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0