bye bye precious youth

Blev påmind igår om att jag fyller år om en vecka. Åh herregud!!
Jag har haft tankarna på annat håll och hela tiden tänkt att jag fyller år snart. Men att snart var om en vecka hade jag inte fattat.
Shit shit shit, nu kommer jag inte längre undan med att vara ungdom, oansvarig och slarvig.
Jag kan inte bli vuxen. Jag vet ju inte hur man gör.
Min önskelista: (jag tänkte att jag kan lägga ut den här om någon känner att dom har några tusenlappar över)
  • Symaskin (en bra, inte nått billigt tjafs)
  • Restylane-produkter (gärna minst en årsförbrukning)
  • iPad2
  • Privat spelning av HCSS
  • Städerska
  • Solglasögon (carrera, GUCCI eller dylikt)
Så där ja, nu förväntar jag mig att det dimper ner fina paket i brevlådan från er kära läsare. Det är väl inte att kräva för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0