fecking

Så himla typiskt.
I torsdags började det med lite feber och på fredagen toppade den på 38,8 och jag fick jätteont i halsen.
Sen började jag med pain killers och lyckades hålla ner febern nästan hela tiden. Men outch va halsen gjorde ont och hostan retas. Sen igår, herre jäklar säger jag bara, plötsligt fick jag ont i höger öra och det var inte en smärta jag var bra på att hantera. Jag försökte sova men det gick inte så jag gick upp och distaherade mig framför teven. Kom i säng vid 3-tiden.
Idag fick jag komma till farbror doktorn och han gav mig penicillin. Tack och bock.
Synd bara att jag ska flyga imorgon, DET kommer att göra så sjukt ont. hualigen.
Penicillin blir man tydligen risig i magen av också, bra kombo. Bröllop och risig mage.
Och jag har ingen Lily som kan hjälpa mig att tömma brösten så det måste jag försöka göra själv.
Ååååååå jag som ville ha en bra helg. Har ju sett fram emot detta så länge.
äh det blir inte bättre än vad man gör det till. I´ll try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0