Mary Kay

Hej hopp igår var det fest.
Åkte hem till Annette för att delta i ett Mary Kay(vad kallar man det)party kanske?!
Vi var fem stycken tillsammans med konsulten. Vi fick testa massa hudvårdsprodukter och smink. Jag hade lovat mig själv att inte köpa någonting på plats då jag har en tendens till att vara överdrivet impulsiv. Se på f*n jag höll mitt löfte.
Dock känner jag ett sug efter "Satin lips", en peeling som förjs upp med ett läppbalsam. Underbart för mina läppar som aldrig vill bli bra.

Jag hade slängt i mig en liten tallrik fil innan jag begav mig till Annette. Vilket resulterade i att jag var hungrig. Hon hade två godisskålar framme som jag så klart åt av, eller rättare sagt gluffsa.
Sen så bjöd hon på godaste kladdkakan med grädde och sylt. Åhh så gott det var, men hualigen så dåligt jag mådde efteråt. Sockerchock!!
Kunde inte äta någonting mer sen, väldigt dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0