for nothing

FYRA ÅR. ETT OCH ETT HALVT ÅR.

Kul att jag har gjort allt jag har kunnat, kämpat, hållt mig kvar, verkligen played my cards right i väntan på min stora belöning. För att när jag nästan kan ta på den se hur den rycks bort från mig och allt jag trodde var upp blir ner. Vitt blir svart. 1+1=47. Dag blir natt.

Jag kunde se hur mitt liv skulle se ut flera år framåt. Nu vet jag inte hur det ser ut om en månad, nästa vecka, imorgon. Allt har raserats.

Jag ligger i havet och flyter på en liten, liten planka. Jag vet itne hur jag ska orka hålla mig fast vid den. Det känns som det vore bättre att bara släppa den och falla ner i djupet, för jag har ändå ingen anledning att fortsätta flyta.

Kommentarer
Postat av: alessandra

men gud vad är det som har hänt?

2011-01-18 @ 00:59:45
URL: http://alemode.breezemagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0