ingen rubrik

Du låter lite bitter kära läsare "sötsomfan". (men mig gör det ingenting, bittra människor roar mig)
Jag undrar dock om det verkligen är håret som du stör dig på. Stackars flicka.


Magontet gick över igår lagom till middagen, dock tog halsbrännan över och inte hjälpte det med losec 20mg heller. Aja, fick hem torkstället och de sista stolarna blev äntligen ihopmonterade. UNDERBART!
Nu är det bara lite småfix kvar sen är alla saker på listan gjorda. MER UNDERBART!

Har tagit semester de tre kommande fredagarna. ÄNNU MER UNDERBART! Nu har jag bara 11 jobbdagar kvar. Sen då?

Kommentarer
Postat av: sötsomfan

Kanske har hamnat i en svacka i förhållandet, men ni skulle förstå om ni skeda med henne och dom jädrans topparna stack er i snoken. Vad händer efter 11 dagar? Förlossning?

2011-02-08 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0