måste klaga lite till

Jag har så J*vla ont i magen idag! Jag hatar det. Det gör ont i magsäcken, alltså precis under revbenen. Hualigen säger jag bara.
trodde att det skulle gå över eftersom jag hade ont hela natten, men icke sa nicke. Halsbränna har jag med. Fi satan va trist.

Ska försöka vandra till ikea och köpa det där förgrömmade torkstället som vi så länge har tänkt att köpa men ALLTID glömmer. Får se hur mkt magen begränsar mig. Jag vill gärna kunna gå upprätt, det är ju en liten bit dit.


"Sötsomfan" varför uppdaterar du inte din blogg om du nu länkar den, jag är ganska nyfiken.

Kommentarer
Postat av: sötsomfan

ingen som kommenterar eller läser för den delen. Inte ens min tjej med sin bedrövliga hår läser den. Borde fan dumpa henne!

2011-02-07 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0