kaoshelg

helgen har varit ett stort kaos. vi har besökt IKEA en gång och EM två. Vi har skruvat, monterat och planerat nästan alla timmar på dygnet känns det som, det är mkt som ska fixas nu inför framtiden.

Har haft skuldkänslor och ångest. Har hunnit med att både spy och gråta.


Så himla skönt att komma tillbaka till jobbet. På jobbet kan man nästan slappna av, emellanåt i varje fall. Synd bara att jag har sjukt ont i magen och att hemma väntar två omonterade stolar samt ett skåp som måste monteras ner sen monteras upp igen. Jag vill inte.


Kommentarer
Postat av: sötsomfan

Är du gravid eller? Jag spyr på min sambos hemska tonig och kluvade toppar. Hoppas bara att våra ungar ärver min kvalité av hår. åh hej o hå

2011-02-07 @ 15:05:26
URL: http://erza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0