Underbar

AaaaaaaHaHaHaHaHa
Jag ber om ursäkt för mina textfattiga inlägg.
Det händer så mycket hela tiden, förstår inte hur det kan finnas så många mammabloggar. Hur 17 hinner man blogga? Och det de flesta mammor bloggar om är hur extremt hurtiga och duktiga dom är. "Idag har jag powerwalkat i två timmar och tvättat, städat, lagat en pangmiddag till min man SAMT lekt med mina barn. Dessutom har jag köpt tre nya outfits". Seriöst? Jag hoppas att det är påhitt alltihop, annars är jag en riktigt dålig mamma, för jag hinner då inte med allt det där. Jag lever på hoppet.


Nä, nu ska jag gå och sova, för att strax därefter väckas av min bebis som är inne i en växtperiod som innebär att hon vaknar med 2-3 timmars mellanrum för att äta. (barnmorskan påstod att den kommer att hålla i sig i några veckor)! Tack, min lilla prinsessa. Påsar under ögonen klär mig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: moa

Haha, ÄLSKAR Lillys ansiktsuttryck på den här bilden!

2011-08-31 @ 15:31:26
URL: http://moamedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0