Malma here we come

Yey idag bär det av till vårt älskade Malma. Som jag har sett fram emot det.
Vi får inte in vagnen i bilen så vi måste klara oss utan den. (fyra dagar utan vagn). holy macaroni hur ska detta gå?
Världens vackraste ligger och sover i den nu, barnmorskan sa imorse att det var viktigt att jag passade på att sova samtidigt som Lily. Men det är så mycket som jag måste passa på att göra medans hon INTE sitter fastklistrad mot mitt bröst. Men nu när jag känner efter så är jag väääldigt trött. Man blir liksom det efter tre veckor utan riktig sömn.
Det känns by the way väldigt vuxet att få in barnbidrag samt föräldrapenning på kontot.
Herregud, jag som inte ens vet vad jag ska bli när jag blir stor.
Jag sa att jag absolut inte skulle bli en sån där morsa som bara pratar bebis och lägger upp massa bilder men alltså jag bara måste få dela med mig av lite.
Är inte denna helt underbar?!

Kommentarer
Postat av: Sötsomfan

Hur gick det med förlossningen? Är det som på tv, "en unge i minuten"? Försökte ni länge? Jag o min tjej med slitna toppar har försökt i 7 månader. Nu har vi köpt sånna dära ägglossnings grejsimåjs på nätet. Man behöver tydligen inte ha ägglossning 14 dagar efter första mensdagen. Man lär sig mkt och det är as kul att försöka. Jag får till det rätt ofta men fan så orolig jag är för att JAG inte kan få barn. Nä,rätt jobbigt att försöka göra tjejen på smällen. Känner mig värdelös för varje månad som hon får mens.

2011-04-21 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0