gllulilililulu

min lilla fluffsötis!

Så nu är det tredje dagen i rad som jag inte kan gå som en normal männsika. Det är sjukt jobbigt! Jag kan inte röra på benen och om jag råkar nudda mina vader (vid tex byxpåtagning eller duschning) så vill jag bara skrika av smärta.. Det är ganksa pinsamt att vagga omkring som en anka i snigeltakt också.
Anyways.. Imorgon åker jag till Uppsala! Jag längtar. Vet inte vilken tid än, ska köpa biljetterna så fort min fastighetsskötare har varit här.
Han skulle kommit för 45 minuter sedan så jag börjar bli förbannad nu. Jag har faktiskt saker att göra och om det är något jag avskyr så är det att vänta på folk som inte håller tiden. SKa vänta fem minuter till sedan letar jag upp numret och ringer de på kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0