Svar på tal

Angående den vänliga kommentaren på inlägget: ”Men seriöst hörrni, har jag fel här eller?”

Jag har inte skrivit SKIT om någon. Jag skulle aldrig göra det om det inte var befogat.

Jag bara undrar varför det blev en så stor grej av en så liten sak som facebook. Dessutom trodde jag att jag var snäll mot hans flickvän när jag tog bort honom, eller det var i varje fall det som var meningen. Sen uppfattades det annorlunda, vilket jag tycker var väldigt synd.

 

 

Till mitt ex:

Jag vill verkligen inte vara ovän med någon, speciellt inte med dig, Jag skrev det… att jag vill att vi är fortsatt vänner. Men det är helt och hållet upp till dig nu.

 

I vilket fall som helst så vill jag att du ska må bra och vara lycklig, det förtjänar du.

Och jag hoppas innerligt att du sväljer stoltheten och hälsar på mig om vi ses någon gång i framtiden.


Kommentarer
Postat av: sötsomfan

Äh,,han borde vara exhalterad över att ha sin tjej kvar. Som sagt,,,respektlöst. Varför ens engagera sig, det är ju bara fucking facebook. En fis i rymden. Det du har skrivit är väl tamifan inte skitsnack!! Du har sunt och förnuft, tänk om alla kunde vara så respektfulla...

2010-09-28 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0