öhh vad hände?

jag satt på jobbet som vanligt och så helt plötsligt kände jag hur bordet svajade till. Knäppt tyckte jag, men tänkte inte mer på det.

Sen bha PANG så blev jag så yrslig att jag inte visste vad som var upp och ner. Och på grund av yrseln blev jag hysteriskt illamående. Så jag skulle gå till toan utifall jag var tvungen att spy, men haha shit va svårt det är att gå när man är så yr som jag var. Jag var tvungen att ta väggarna till hjälp.

Väl tillbaka i kontoret blev det ännu värre (hur nu det är möjligt) så jag låg blickstilla på skrivbordet och blundade.
Sen lyckades jag ta mig till ett vilorum och låg där i 40 minuter och så mådde jag helt ok igen.

Men nu sitter jag och tokfryser. Alltså helt otroligt mkt. Tacka Gud (eller mig själv för det var jag som köpte den i Indien) för mig sjal. Den värmer skönt nu och så har jag gjort en kopp varmt te.

Jag e stark som fan. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0