Men seriöst hörrni, har jag fel här eller?

Alltså.. om man tar bort en person från facebook så betyder inte det att man säger upp kontakten. Eller? Har jag fel?

 

Jag tog bort ett en person förra veckan och hej och hå vilket ramaskri det blev.

För det första, är det inte lite konstigt att personen märkte av det redan dagen efter. Jag menar det innebär ju att den aktivt sökt efter mig.

Sen fick jag ett meddelande där han frågade vad som hänt.

Och jag svarade helt ärligt precis som det var.

Att jag kände att sist vi sågs och då hans flickvän kom fram till mig och bad om ursäkt över att hon var svartsjuk och förklarade att det var för att han under deras första tid ihop bara hade pratat om mig hela tiden och att han fortfarande har kvar massa bilder på mig på sin laptop. HON tyckte att det var en aning osmidigt av honom. Och jag kan inget annat än att hålla med. Pinsamt grabben.

Men i vilket fall som helst så tycker jag otroligt mycket om henne, hon är jordnära, ärlig och otroligt vacker.

Så då tänkte jag att jag backar en aning, för facebook-vänner behöver vi ju inte vara. Vill vi få tag på varandra så kan man väl hitta ett sätt.

Jag sa att jag vet hur det känns att vara svartsjuk.

 

Han svarade med att om dom hade upplevt mig som ett problem så skulle han ha tagit bort mig för länge sen.

Men hallå pucko.

 

Jag svarade att jag vet att jag inte är ett problem för dom men att jag bara kände att jag vill ta ett kliv bakåt (i respekt för hans flickvän) och att vi ändå inte får ut någonting av att vara facebook-vänner. Och så skrev jag END OF STORY! Så han skulle fatta att detta var slutdiskuterat.

 

Men icke, nu fick jag ett låååångt meddelande där han skrev att jag måste förstå att han tycker att det är konstigt och att om jag nu inte får ut någonting av att vara vän med honom på facebook så kunde jag ju lika gärna ta bort hans vänner därifrån också.

 

Nä vet ni vad.. jag pallar inte med sånt här gnaffs och gnäll. Så jag svarade inte men för att han inte skulle känna sig så utstött så tog jag bort hans vänner också.

 

Jag tycker att han är respektlös mot sin flickvän nu också genom att hålla på så här.

DET ÄR ju för i helvete bara FACEBOOK!!!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Barba-snart-mormor :)

Hmmm... Amatöranalys... Grabben har nog fortfarande en och annan dröm om dig. Mer eller mindre seriös. Dessutom så är du nog en liten markering mot nya flickvännen att hon inte ska komma för nära honom... än... Du brände väl honom lite när du lämnade honom. Men visst beter han sig som en omogen pojk. Facebook är bara Facebook!

2010-09-21 @ 20:45:17
Postat av: En som vet!!!!

Ta reda på fakta innan ni skriver massa SKIT om folk som inte stämmer!!

2010-09-28 @ 13:56:39
Postat av: Barbamama

Skit?!?! Vem har skrivit det? Jag? Hade jag fel i min lilla amatöranalys, säg det! Jag har faktiskt bara hört bra grejer om grabben ifråga. Men... Facebook är BARA Facebook!!!

2010-09-28 @ 19:12:54
Postat av: sötsomfan

Han har väl inte kommit över dig helt enkelt och det är väl fullt förståeltigt.

2010-09-28 @ 19:29:22
Postat av: sötsomfan

varför försvinner mina inlägg?? Grabben är inte över dig, punkt slut.. Lite tragiskt dock med tanke på hans nuvarande tjej

2010-09-28 @ 20:15:09
Postat av: Lägg ner!!!!

Vet man inget ska man inte uttala sig.

Och ja Barbamama du har väldigt fel i din amatöranalys ska du veta!

Som sagt ni har ju bara hört!

Det är så dåligt att tro på sånt som man "hört" från andra. Men det kanske ni alltid gör?

Vet att facebook bara är facebook,inte det som är grejen!

Det är påhoppen som inte är sanna som gör mig å andra förbannade!

Det här är rent FÖRTAL å har jag inte fel är det till och med brottsligt!!

2010-09-29 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0