FAT ASS PIG

Jag vägde mig för första gången sedan december. FUCK. Jag visste att jag hade gått upp, men ja trodde inte det var så här mycket. Jag måste göra något, NU.
Jag komme r inte riktigt ihåg vad jag vägde i December men det var nog mellan  10 och 15 kg mindre  Jag är orolig.
Men jag gillar inte att träna. Jag tycker att folk som säger att de har roligt när de tränar och de tycker om det såå mycket, de snackar skit. För det är inte roligt. Och det är inte skönt. Och jag skulle aldirg röra på mig mer än nödvändigt om jag var smal med en snygg kropp. Jag vet inte om jag får tummen ur och börjar träna(har haft träningskort sedan Mars och inte använt det en enda gång, such a waste of money!)..
Men fan jag ska bara leva på sallad i två veckor nu.



Bella-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0