Visst finns mirakel

Igår på Chic Clinics vip-kväll shoppade jag och mamma varsin dagcreme och varsin nattcreme från Restylane. Så nu jäklar ska vi bli vackra(re). =) 
Vi fick också varsin goodie bag med prover på bland annat hand creme och cleanser.
I am amazed av deras cleanser. Trodde aldrig den skulle vara så bra som den var. Tog yttepyttelite i handen och löddra upp ett skum med hjälp av vatten sen tvätta jag ansiktet och vipps va jag sjukt ren. WOW tänkte jag, men sen var jag tvungen att komma ner på jorden ingen, för jag ska INTE köpa den också (än).

Jag är en sån torsk på skönhetsprodukter. Mig kan man lura till att köpa vad som helst tror jag. Men jag tror verkligen detta är bra produkter, dom är ju inom medicin och inte kosmetik som allt annat.

Och vet ni... i morse så frågar en kollega om jag har hetsbantat under natten för jag ser så smal ut, speciellt i ansiktet och halsen. Det tackar jag allra hjärtligast för (med tanke på att jag har gått upp 7kg).
Det kom naturligt att svara att det måste bero på mina nya ansiktskrämer.
Så där fick jag det bekräftat att produkterna var väl värda sitt pris. Mirakelkrämer I tell you! Aaaaaahahaha!! Skämt åsido.


Kommentarer
Postat av: sötsomfan

Jag tycker personligen att tjejer är snyggare i lite rundare kinder. Man ser yngre ut än dom som är "skinny faced" så skatta dig lycklig babyface. Du behöver inte föryngringskrämer!



Är ju av det manliga könet och kör med Biotherm, bra skit I tell ya' Tjejen klagar inte iaf även om det anses vara gay att använda skönhetsprodukter. Jag rakar mig i armhålorna också som grädde på moset, super gay some say men vadå ju mindre hår desto bättre. Fast på huvet skulle jag vilja ha mer. Tänk om man kunde placera all behåring från sin kropp på huvet. Även pubishåret. Fast det skulle väl se konstigt ut med lite krulligt fjun här och var på skallen. Jag får gilla läget helt enkelt...

Oj,,det här var lite off track. Ville bara säga att runda kinder is the shit!

2010-10-29 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0