Välkommen åter

Idag vaknade jag kl 4, gick upp och åkte till jobbet. Jag skulle jobba till 1230, men eftersom att jag hoppade över min lunch fick jag sluta 1130! Så himla skönt.. Jag åkte hem och kollade lite på tv sedan tog jag siesta. Skulle egentligen åka till Stockholm idag, men ibland blir det inte som man har tänkt sig (är pissföörbannad).. Kanske skrive mer om det imorgon.
Aaaanyway, jag kollar på Välkommen åter på tv4 just nu. Jag älskar verkligen detta programmet! Det är så himla kul och nu är reklamen slut så.. Peace out



Mitt tredje glas rött (efter ett vitt, två välkomstdrinkar, en halv flaska vitt och en vodka med apelsinjuice), love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0