Stupid bank och stupid me

Förra måndagen gick jag till Nordea tog ut alla pengar jag hade på kontot, gick till Handelsbanken och satte in dem. Sedan har jag använt kontanter fram tills i fredags, när min matlåda hade fått flipp och blivit sur. Jag var jättehungrig, hade inte ätit sedan 12-tiden och skulle jobba till 2215, så jag tog min plånbok och gick till Preem. Plockade på mig den maten jag skulle ha och ställde mig i kassan. Kul som fan att jag inte hade ett öre på mitt konto! Och mina kontanter var slut. Jag stod utanför Preem och grät i typ 10 minuter (så himla pinsamt!) och sedan åt jag ett knäckebröd som fick ligga ensamt i min mage till elva när jag kom hem. På lördag morgon gick jag till en bankomat för att kolla om jag hade fått några pengar, men nej.


Igårkväll var jag trött när jag kom hem så jag orkade inte göra någon matlåda inför idag, fast jag visste att jag itne hade någon matlåda färdig i kylen och inga pengar att köpa mat för. Men dum som jag är såg jag detta som ett "opportunity" att banta. Jag tänkte att det är ju jättebra att inte äta (jag tappar lätt vikt om jag inte äter) på hela dagen.. Visst jag kommer vara hungrig, men jag kan ju "se det positiva" med att vara det. NOT. Så fort jag kom till jobbet, ville jag slå mig själv i huvudet, för jag var jättehungrig och ville äta allt som finns i världen att äta.
Det enda jag hade var 2 clemetiner, 3 kiwi och 5 plommon (Thank God för fruktkorgar på jobbet). Jag är så freaking hungrig!!
Summa för idag: Kolla var fan mina pengar har tagit vägen och laga matlådor för fem veckor framåt så fort jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0