Satan i gatan

Så jäkla ont det gjorde att slå i tårna i dörren då.
Det va mörkt och jag skulle hålla mig långt borta från sminkbordet så att jag inte skulle gå in i det, men då gick jag istället rakt in i dörren. Shit va ont det gjorde. Jag började till och med blöda. Fast dom gick inte av. Tårna alltså, man kunde ha trott det med tanke på vilken jäkla smäll det vart.
Idag har jag roat mig med att vaxa benen (gör också otroligt ont) och frostat av frysen. Underbart när man har så mkt vettigt att göra.
igår tvinga jag mina stackars Uppsala-systrar att ungås med mig, jag hade verkligen skittråkigt. Så vi baka muffins, jag tänkte att det inte räcker med de 7 kilona jag redan lagt på mig utan 15 till skulle ju sitta finfint.
Sen gick vi på bio.
Vi såg "The last Airbender" i 3D och jag hade såna förväntningar men den va verkligen inte bra. Men det är alltid kul att gå på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0