NewYears/BirdCat

Jag har äntligen funnit min nyårsklänning. Det känns så himla bra när man bara springer på den.
Det hände förra året också, jag hittade en klänning i september/oktober som bara kändes så rätt. Sedan visade det sig att jag inte skulle fira nyår i kylan och då kändes klänningen i och för sig inte så rätt, så jag hade på mig samma klänning som från året innan. (Men det gör inget eftersom att jag itne firade med samma crowd.)
Tillbaka till årets klänning; Den är med på bild i mitt förra inlägg. Det är den svarta med massa glitter på, jag har kollat på den tidigare men inte testat den. Idag har jag testat den och den är perfekt!!

För övrigt trodde jag att jag skaffade mig en katt för några månader sedan, men jag hade fel. Det var tydligen en skata. HOn är besatt av saker som glittrar, mina ringar, armband, nycklar, m.m. Om det ligger framme är det borta efter två sekunder. Hon tar mina ringar i munnen och springer och gömmer dem. En tredjedel av mina ringar har försvunnit efter jag har lagt dem på mitt köksbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0