aldrig mer buss

Alltså, helvetesjävlaskitbuss!!!

ALDRIG MER SÄGER JAG BARA.

I måndags när jag cykla till jobbet var det jättehalt. Sjukt obehagligt.

Så jag tänkte att jag skulle ta bussen på tisdagen.

Bussfan kom fem minuter för sent, (låter kanske inte så mycket i era öron, men när man står och fryser och ska till jobbet är det aslång tid). Hade jag cyklat så hade jag redan varit på jobbet vid det laget som bussen rullade iväg från hållplatsen.

Aja, tillslut kom jag till jobbet i varje fall.

 

Vid 16 tiden på eftermiddagen ringer David och frågar när jag ska komma hem och jag svarar att jag åker nog snart. Tji fick jag! Jag hade helt förträngt att jag skulle åka buss. Och nästa buss gick 16.22.

Tror ni bussen kommer 16.22? NEJ, det är klart att den inte gör det! Åhh vid detta laget höll jag på att koka av ilska. Men när bussen väl kom så blev jag gladare. Det finns hopp om att jag faktiskt kommer hem.

 

Så åker bussen några hållplatser och så kliver det på en kille som börjar med att stoppa upp hela kön som ska på bussen genom att börja skälla på busschauffören för att bussen är sen. (MEN FÖR I HELVETE!! Det är ju på grund av såna som han som bussen blir sen).

 

Och sen då, jo men det är väl klart att han väljer att sätta sig bredvid mig.

Satan vad jag HATAR människor. Så äckliga idioter det finns.

Han satte sig i princip PÅ mig. Så jag fick trycka upp mig själv mot fönstret för jag ville inte nudda honom. Det spelar ingen roll om det är massa tyg och jackor emellan, det är äckligt.

Som om inte det var nog med det så började han hosta UTAN ATT HÅLLA FÖR MUNNEN, alltså rakt ut bland alla människor. HOST HOST. (jag höll på att kräkas) HOST HOST igen utan att hålla för munnen, och så höll han på en gång varannan minut hela jävla bussresan. Bara för att han har rabies behöver inte det betyda att jag vill ha det. Jävla människa bete dig och håll för munnen. Emellan hostningarna sjöng han och blippa på sin fula mobil som hade olika ljud på alla olika knappar. Så sjukt irriterande.  

 

Jag satt med halsduken över ansiktet för att kunna överleva, vilket resulterade i att jag fick syrebrist. För jag var ju tvungen att andas genom näsan eftersom där finns det flimmerhår som rensar bort obehagligheter så som främmande mäns rabieshosta .

Jag kände att jag verkligen behövde ta ett djupt andetag med munnen, men vägrade. Jag skulle hellre dö än andas in hans hosta.

Så jag hoppade av långt innan min busshållplats och gick hem istället.

 

My God va länge sen jag var så här arg. Det tog mig drygt 40 minuter att ta mig hem. Med cykel tar det 20-30.

 

Och som om det inte var nog med detta så skulle jag till skolan klockan 18. Åhh jag ville bara gråta.


Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahahahaha omg vad klockrent!!! Jag brukar också tänka på det där med flimmerhåren :D hahahahaha vilken idiot han var

2010-10-27 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0