Inkonsekvent


Jag är så korkad. Varför väljer jag att börja banta när jag vet att jag kommer få mens när som helst? JAg vet ju att jag blir helt besatt av att äta när jag har den.
Imorse vaknade jag och mådde piss. Jag har bara mått sämre vid mens en enda gång tidigare och då spydde jag och kunde itne röra mig på hela dagen. Det var jättehemskt.
Iallafall idag kom jag knappt upp ur sängen och när jag satt på spårvagnen kände jag hur min mage var på väg upp i halsen nästan. Så fort spårvagnen krängde till var det bara att blunda och hoppas på det bästa.
När jag kom till Centralen kände jag att det enda som kunde få mig att må bättre var att få något i magen, så jag gick in på pressbyrån. Där köpte jag tre lussekatter, en Powerade och ett paket skumtomtar (Hej, 15 kg till!). Jag har ätit upp alla lusskatterna nu och mår liiite bättre. Men det hade varit bäst om jag kunde ligga i sängen och vila. då had ejag inte ätit all denna goda skiten heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0