HTC

Jag har köpt ny mobil! Japp, den ni. Jag har tagit klivet ut i verkligheten. Eller rättare sagt jag blev slängd ut i den. Tvingad av de dumma försäljarna. Jag har tidigare varit Nokianörd och älskat det. Och touchskärm Jag? haha nehej du, jag ska ha en vanlig hederlig knappsats och en liten, smal, väldigt smal och enkel mobil ska det vara. Tji fick jag.
"Sådan mobil du är ute efter tillverkas inte längre". Ameh, om det finns typ 50.000 modeller så måste väl i varje fall EN av dom uppfylla mina kriterier. Men NEJ.

Så det blev en HTC Wildfire. Jag är iosf ganska nöjd (so far). men det tar ett tag att vänja sig med nya menyer och inställningar och touch.
Det som är mest störande nu är att mms inte fungerar. Alltså det är en modern telefon jag har nu, DET SKA BARA FUNKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0