hej igen

Sooo.. I know im totally den sämsta bloggaren. Har itne skrivit något på ungefär två veckor, skulle jag tro.. Det är mycket som händer och jag har inte orkat eller haft tid. Något som var lite knasigt är hur mitt humör har rört sig de senaste veckorna. Helsjukt.
Förrförra helgen sov jag tillsammans med familj på Hotell 11 fredag till lördag. På kvällen så kom mitt dåliga humör smygande. Jag halkade rakt ner i en depprisionssvacka. Det tog ungefär en vecka att komma ur den.

Fredagen en vecka senare jobbade jag morgon, sedan åt jag lunch med Mersiha och Linnea. Vi har knappt träffats sedan augusti/september. Jag hade ingen aning om hur mycket jag saknade dem. But now I know..
När klockan var runt tre träffade jag Anjuli (hon som sminkade mig i våras). Hon skulle på anställningsintervju och behövde en modell. Hon gjorde en jättefin sotning på mig och jag kände mig jättefin, men hon var inte nöjd. Jag sa att den visst var jättefin och även om hon inte tycker det så måste hon bete sig som att det är den bästa sotningen någon någonsin hst gjort. Hon fick massa beröm och jobbet.
Efter det träffade jag Sofia, vi skulle ta en liten fika på condecco och snacka. Vi satt där i hur mångfa timmar som helst och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är verkligen så himla kul att umgås med! Efter fikan var det hem och lägga sig som gällde.

På lördagen åkte jag till Backaplan och träffade mamma. Sedan åkte vi för att hämtade Arezoo i gamlestan och åka till Willys för att inhandla vad som behövdes till släktkalaset på söndagen. Kvällen spenderade jag och Arezoo med att baka, baka, baka.

På söndagen var det släktkalas. Jag var nervös, det var mitt första "egetfixade"(med hjälp av mamma och Arezoo) kalas. Men jag fick jättemånga komplimanger över maten och efterrätterna, trots att jag trodde att det blev misslyckat. Jag kände mig välfigt nöjd när jag la mig den kvällen.

Lite knäppt att båda helgerna egentligen var väldigt bra och roliga, men ändå mådde jag skit första helgen och sedan var jag i himmelriket nästa.. Det måste varit hormoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0