Har så sjukt mkt att göra

HELA TIDEN!! Jag förastår inte. Mitt schema är fullt nästan hela tiden.
Idag är det fredag och jag skulle verkligen vilja ligga hemma och inte göra någonting alls. men istället ska jag skynda mig från jobbet och ta mig till Yogan som börjar redan klockan 17. Sjukt dum tid by the way. Och samma sak varje fredag. Aja, sen direkt därefter ska jag om jag hinner det vill säga försöka ta mig tillbaka till stan för att joina Baby och hans familj på Basilico (en restaurang). Alltså både yoga och restaurang är ju helt underbara saker att få göra på en fredagskväll. Men jag är så nervös för att jag inte ska kunna uppskatta det för att det blir så stressigt att ta sig från A till B och från B till C. MY GOD!


Imorgon ska jag på Avenge Sevenfold med Lina, ska bli så himla kul tycker jag. Jag har sett fram emot det jättelänge och räknat ner dagarna. Men just nu känner jag inte för nått annat än att bara ligga hemma och bli tjock i soffan med Baby.

Jag försökte boka en tvättid för nästa vecka men insåg att jag har ett så fullt schema att jag knappt kommer hinna. Åhh så jobbigt.
Det kommer bli en total omstälning efter årsskiftet då jag inte kommer ha någonting alls att göra istället. Shit hur ska det gå???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0