Gubbjävel

Jag har skickat efter smink eftersom mitt är slut. Jag hatar och jag menar verkligen HATAR att använda kladdfoundation. Det blir aldrig bra. Men nu har jag varit tvungen att använda det som back up då mitt i.d. är slut.
I vilket fall som helst så har jag ÄNTLIGEN fått hem min avi att kan gå och hämta ut paketet. Så igår gick jag dit och la avin på disken, killen i kassan sa inget utan bara peka på en skylt där det stod att dom bara lämnar ut paket innan 17. Men du har ju paketen bakom dig!? Tyckte jag. Men han sa bara nej, jag har nekat personer som kommer 17.15 också. Alltså va fan e grejen? Så får man inte göra. Han gav mig inte ens någon anledning, bara ett nej. Jag blev så himla ledsen och förbannad att jag höll på att börja gråta.
Hade han gett mig en vettig anledning hade det varit ok men nu kändes det bara som rent jävelskap.



Så imorse satt jag där igen vid sminkbordet utan smink och var tjurig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0