Dagarna som passerade -pt1

Jag har haft en så härlig helg!

I fredags jobbade jag till klockan var 14-15 sedan åkte jag hem och myste med Katjusha. Vid 2030 åkte jag till Korsvägen och tog bussen till Landvetter. Ronny kom och körde mig till huset där jag la mig nästan direkt.

lördagen vaknade jag ganska tidigt så jag låg och myste med katterna samtidigt som jag kollade på Nanny. Runt 0930-1000 åkte jag och mamma iväg för att förbereda mjölspåret till Hashen som skulle vara senare under dagen. Efter det åkte vi hem och jag började laga spaghetti med köttfärsås och vegetarisk pastasallad.
Vid 14-tiden åkte vi ner till Ica och träffade de andra. De började springa/gå och jag åkte hem för att fortsätta med maten.
Jag hann knappt starta plattan innan mamma ringde och berättade att de första hade kommit ner till sjön (där var det en liten vätskekontroll som jag skulle hjälpa till med). Jag fick hoppa in i bilen och köra ner så de kunde få sin öl och sina chips. En kille tyckte att alla skulle bada, men ingen ville. Han tyckte alla var tråkiga och kallade dem för wankers. De sa att han itne kunde kalla dem för det om han itne själv hade badat. Så efter några minuter hör jag hur folk ropar: Han badar! JAg tittar ut mot vattnet och ser hur han har tagit av sig alla kläder och skuttar omkring naken(det är jättelångrunt och svinkallt!). Jag skrattade ihjäl mig!
Vi var där en stund, sedan fortsatte de sin runda. Jag åkte hem igen och fortsatte med spaghettin. Så småningom hade alla komma fram till huset, så det var dags för "the downdown circle" (jag vet itne vad den kallas egentligen). Och jag fick dricka tillsammans med mamma eftersom jag var hare-assistent. Fast det blev bara julmust för mig för jag skulle köra folk till bussen senare. När de hade sjungit alla sånger kom de in och började äta (Det verkade som de gillade min mat. Vilket kändes så himla skönt, för jag tyckte att jag hade misslyckats). Det var en jättetrevlig kväll. Blandade personligheter gör det alltid så mycket roligare, tycker jag. Hälften av folket blev stupfulla och han som hade badat tidigare däckade i mammas säng. Jag körde ner de sista vid 2130-tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0