Dagarna som passerade -pt2

I söndags var det släktkalas. Jag hade dåligt samvete för Albin är sur på mig så jag gjorde en tårta till honom och en tårta till mamma. Jag började plocka ur mina flätor vid 1230tiden och tänkte att jag antagligen bara skulle ha tre, fyra stycken kvar när folk började droppa in. BUT NO. Jag hade fått ur kanske tio, femton stycken när alla kom. Eva, Albin, Anton och Stina hjälpte mig plocka ur några innan maten och sedan hjälpte Stina mig efter maten också. Kalaset pågick i ungefär tre, fyra timmar.

Efter att jag hade kollat på Topmodel och the Hills körde jag Albin till Balltorp. Jag körde så långsamt och jag vet inte varför.. Superkonstigt.
När jag kom tillbaka till Landvetter gick jag ner och kollade på EMAs och sedan Jersey Shore i Miami. I cannot describe hur bra Jersey Shore har blivit. Varje avsnitt blir bara bättre och bättre.. I love it! Jag fortsatte plocka ur mina flätor tills jag hade ungefär 15 kvar sedan sov jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0