Äntligen utvilad

Sååå.. Jag kom hem runt klockan tre. Gick raka vägen till sängen och däckade direkt. I was OUT. Jag vaknade till ibland när Katjusha bytte ställning (hon ligger alltid och sover på min höft. Eller oftast på min höft.. En gång vaknade jag med henne i mitt ansikte), så jag märkte att tiden gick och att det blev mörkt ute. När jag trodde att klockan kanske var sju eller åtta och bestämde mig för att jag skulle köra all in och bara sova tills jag måste gå upp imorgon bitti. Plötsligt vaknar jag av att min mobil ringer, jag svarar och när jag har lagt på kollar jag vad klockan är; 16:45! Jag som trodde jag hade sovit i minst fem timmar har inte ens sovit i två! Haha! Jag gick upp och har varit vaken sedan dess.


Jag bifogar en bild på mitt och Julias äktenskapsförord. (Det gäller dock inte längre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0