29 November 2010

Dear diary -Jag är så jävla bra!

Imorse vaknade jag klockan 4. Jag låg i sängen och försökte somna om, men gav upp vid halv 5-5. Jag gick upp, satte på tv:n och datorn. Men det finns ju inget man kan göra eller kolla på så tidigt. Jag vågade itne gå och lägga mig igen för jag vet att då kommer jag itne vakna när jag väl ska gå upp, så jag bestämde mig för att åka till gymmet. JAg packade mina grejer och gick till spårvagnen.
Efter jag hade tränat hann jag med en halvtimmes massage innan jag gick in i duschen. Dessutom hann jag göra en hel sminkning! (found.puder.rouge.ögon.ögonbryn.läppar) Efter jag var färsig där hade jag fortfarande en halvtime på mig innan jag behövde gå till jobbet så jag gick till Hemköp och köpte frukost. JAg kom fram till jobbet 10 minuter innan jag började! Sicken bra start :)
För övrigt har jag gått ner FEM kg sedan cirka en månad tillbaka! Woho

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0