Gossip

Jag läser väldigt sällan bloggar som inte tillhör mina vänner.. Någon gång har jag besökt Kissies blogg och den är väl sådär. Men häromdagne snubblade jag in på www.Gossips.se! Jag kommer inte ihåg hur jag hamnade där, men jag fastande som en fluga på ett sådant klister-flug-papper(?). Jag tycker att den är jätteintressant, vilket är lite mysko för jag är inte så förtjust i kändisskvaller (Speciellt inte d-kändisskvaller).. Men jag kan itne sluta läsa. Det är alltså en skvaller sida om Svea rikes "topbloggare". Det är bråk och drama och skitsnack på mellanstadienivå. And I love it! (Jag kan inte fatta att jag medger detta, jag skall förneka det tills den dag jag dör)

Så check it out.. Eller inte, ni kanske är mognare än mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0