Outch!

Jag har ont i mina tänder. Jag tror jag kommer tappa dom.

 

Outch!

 

Eventuellt beror det på att jag har en för hård tandborste. För tandläkaren sa att jag skulle borsta tandköttet, vilket jag gör nu. Men AJ så ont det gör nu. Känns som om hela den övre vänstra tandraden ska rasa ur. Det känns som om jag har borstat bort tandköttet. Hualigen vilken smärta.

Och som mina närmaste vet så blir ja grymt tjurig när jag har ont. Sikken tur för David att han inte är hemma ikväll. Ty jag ska inte bara svära över tandvärk utan även över den förbannade tvättiden som by the way alltid lyckas innefalla samtidigt som Davids frånvaro.

Snygg start på en långhelg.

 

Tur att jag kan glädja mig åt att jag ska få plocka fram den stora plånkan på lördag. För då ska en soffa införskaffas. Det var på tiden mina vänner. Så som jag har väntat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0