Mensgnäll

Jag är på så jäääävla dåligt humör. Fyfanhelvettesjävlaskit!
Kebaben är helt jävla störd i huvudet. Orkar inte med sådana omogna persorner i mitt liiiiv!
Grejerna jag beställde på HM för mer än en månad sedan, alltså över en månad sedan kom idag. Man ba menå vad kul att jag kanske hellre ville ha det när jag hade råd att spendera mina pengar. Idioter!
Jag fick ingen kvarts rast innan jag slutade på mitt stupid jobb. Jag skulle tydligen ta min först, men jag visste inte jag fick det. Så helt plötsligt börjar folk droppa av och jag fattar ingenting och ingen säger ens något. Så jävla dålig stil. Liksom hej har du varit vaken sedan klockan fem imorse? Nähä? Inte, men vad kul att du fick ta en rast då. Du måste ju var a så himla trött. Stadckare. Men jag klarar mig utan rast, jag sitter gärna och tar skit från gnälliga pensionärer som inte har något liv och vill ta ut det på mig. Utan rast. No worries!
Och så fick jag mens igår också. Så jävla typiskt. Inte är man med barn nu heller. Jag vet att man måste ha sex för att bli gravid, men jag hade hoppats på att jag kanske var skengravid eller något. Så himla kul att jag typ är oskuld igen också. Woopie! Och jag är så jävla fattig-jävla-skit. Och trött. Och sur. Och så har jag ont i ryggen, för att BP är så jävla oergonomiskt.
Och så såg jag en bild på den äckliga djävuls satan tjejen. Varför kan den inte bli riktigt skadad och olycklig? Karma existerar INTE. VEt inte hur jag ska släppa mitt hat mot den.. Det är onödig energi som den inte itne förtjänar. (Den förtjänar inte ens att finnas i min värld och andas min luft. Gud vad jag hatar den. Tvi, tvi, tvi om jag ser den på stan ska jag spotta tuggummi i dens äckliga djävuls hår. )
Jag har värsta hemska dygnet-runt-passen hela helgen och jag orkar inte. Och så har jag fått så himla dålig hy också! Typ pormaskar runt läpparna, så när jag klämmer dem ser det ut som att jag har mungonorre eller något. Och på hakan har jag typ 2 stora hål. Även ett på kinden. OCh några små i pannan. OCh dessutom har jag tappat bort min plattång! SÅ när jag efter flera dagars sökande gav upp och tänkte locka håret istället så hittad ejag ite min locktång helleR!

Shit, vad det hjälper att spotta ur sig all skit man har på insidan. Haha, jag är på så mycket bättre humör nu.

Peace out shawty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0