Jag hade så sjukt kul åt mig själv igårkväll

Igår kväll när jag bytte om till sovkläderna så blev jag plötsligt påmind om en otroligt konstig grej. Jag började asgarva och sprang in i vardagsrummet till David för att berätta.
Ni som känner mig vet att jag inte kan prata på ett bra tag när jag börjat skratta utan bara får fram enstaka ord mellan skrattanfallen och tårarna. Men till slut lyckades jag få fram vad jag ville berätta...
....nämligen att jag natten innan hade sovit på rygg, vaknat, dragit ner mina trosor till knävecken och lagt mig på sidan och somnat om. Sen efter ett tag vaknade jag på riktigt och mindes då vad jag hade gjort och drog snabbt upp trosorna igen!
Är inte det typ helt stört? Så gör man väl inte?

Kommentarer
Postat av: Bela

HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA DU E SÅÅÅÅÅ STÖÖÖÖRD!! hAHAHAHAHa

Fast jag har oxå gjort så :P

2010-05-16 @ 22:05:52
URL: http://tvatussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0