I have a GOOD feeling

Jag är så glad just nu! Har varit det i ett par dagar. Anlednignen till att det är speciellt är för att jag har itne varit genuint glad på flera månader. Men jag går omkring och bara känner en lättnad i bröstet. Vilket är konstigt för jag visste inte att jag hade en tyngd där. :S Hoppas det håller i sig, jag kände att jag höll på att dra ner stämningen var jag än var.. Kände mig som en pms-tant hela tiden. Ville inte vara så negativ hela tiden, men jag kunde inte hålla det inom mig. Nu känns det som sagt bättre iallafall.

Ska träffa Sebbe nu, funderar på om jag kan övertala honom att ta en promenad från stan hem till Kortedala... Om det har slutat regna vill säga. Take care y'all :*

BEAUTY

Bifogar även denna bilden, för jag tycker den är så underbart vacker!


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack :D!

2010-05-15 @ 15:17:30
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0